HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji ? od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

W związku z rozwojem Naszego Klienta, lidera w dostawie energii elektrycznej oraz gazu, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista wiodący ds. nadzoru realizacji projektów
województwo: śląskie

Zadania:

  • Nadzór i kontrola realizacji projektów i programów inwestycyjnych w obszarze Dystrybucji
  • Ocena i analiza produktowa projektów i programów oraz optymalizacja portfela inwestycji na poziomie Grupy
  • Udział w pracach zespołów projektowych dot. inwestycji w Obszarze Dystrybucji
  • Kontrola i parametryzacja odchyleń od planu realizacji projektów i programów strategicznych
  • Parametryzacja realizacji projektów (m.in. budżet, zakres, harmonogram i jakość)
  • Projektowanie i rekomendowanie działań korygujących
  • Tworzenie raportów dot. stanu realizacji projektów i programów inwestycyjnych

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne (elektroenergetyka lub pokrewne)
  • Zaawansowana znajomość procesów inwestycyjnych i technologicznych obszaru przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej
  • Praktyczna znajomość procesu planowania i priorytetyzacji zadań inwestycyjnych w zakresie elektroenergetyki
  • Praktyczna znajomość analizy produktowej projektów
  • Praktyczna znajomość budowania harmonogramów projektów inwestycyjnych
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 5 lat
  • Wiedza z zakresu zarządzania projektami (szczególnie nadzoru i kontroli realizacji)
  • Umiejętność analizy i syntetycznego przekazywania informacji projektowych (raportowanie)
  • Znajomość procesu budowy planów, harmonogramów, zagrożeń i ryzyka projektów inwestycyjnych
  • Umiejętność czytania schematów i rys. technicznego
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie MS Project)
  • Dążenie do osiągania celów
  • Nastawienie na budowanie partnerskich relacji

Mile widziane:

  • Studia uzupełniające z zakresu ekonomii
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (około 10 lat)
  • Certyfikaty zarządzania projektami, np. PRINCE 2, IPMA, PMI itp.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Wiedza w zakresie formalnych i praktycznych aspektów prawnych realizacji projektów inwestycyjnych, np. Prawo Zamówień Publicznych, Prawo Energetyczne, Prawo Budowlane, regulacje branżowe itp.
  • Ekspercka znajomość aspektów techniczno-formalnych w obszarze dystrybucji energii elektrycznej

Oferujemy:

  • Pracę w firmie będącej liderem na polskim rynku
  • Atrakcyjne warunki płacowe
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pracę w przyjaznej atmosferze