HRK Life Sciences współpracuje z szeroko pojętą branżą farmaceutyczną i medyczną. Rekrutujemy specjalistów i menedżerów średniego i wyższego szczebla na potrzeby producentów i dystrybutorów leków, sprzętu i wyrobów medycznych oraz laboratoryjnych, firm biotechnologicznych oraz dostawców usług medycznych. Potrafimy dobrać specjalistów zarówno na potrzeby firm innowacyjnych, jak i generycznych, dla lecznictwa zamkniętego i otwartego.

Dla Naszego Klienta - dużej sieci aptek, która posiada szeroki asortyment z obszaru lektów, suplementów diety, dermokosmetyków, kosmetyków i pokrewnych, w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

(Trade) Marketing Manager - sieć aptek
miejsce pracy: Warszawa

Kluczowe zadania:

  • Odpowiedzialnmość za standard aptek przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi marketingowych
  • Opracowywanie strategii i koncepcji regularnych narzędzi komunikacji we współpracy z agencjami, grafikami i reklamodawcami (producentami) ? gazetki, katalogi, plakaty, ulotki, wystrój witryn
  • Kontrola budżetowa
  • Monitorowanie rynku w zakresie aktywności konkurencyjnej
  • Monitorowanie efektywności podjętych aktywności i rezultatów biznesowych oraz inicjowanie koniecznych zmian oraz uzgadnianie ich z działami współpracującymi
  • Zarządzanie 3-osobowym zespołem

 

Wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia w dziale marketingu o podobnym zakresie, w firmach z branży retail lub po stronie sieci aptek, które posługują się takimi narzędziami jak gazetki, katalogi itp. ? wydawane regularnie i z dużą częstotliowścią
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Kreatywność, zmysł estetyczny, samodzielność
  • Doświadczenie w pracy z agencjami i grafikami
  • Doskonałej organizacji pracy własnej
  • Szybkości działania i umiejętności koordynacji wielu działań jednocześnie
  • Terminowości i dokładności
  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie)
  • Znajomości nowoczesnych narzędzi oraz kanałów marketingowych
  • Dużego zaangażowania, elastyczności, entuzjazmu

Klient oferuje: 

  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, powierzonych obowiązków i osiąganych wyników
  • możliwość samodzielnego realizowania zadań
  • narzędzia pracy niezbędne na danym stanowisku
  • różnorodność ? ciekawych współpracowników, doświadczoną kadrę menadżerską i dyrektorską
  • logikę i pozytywne emocje
  • ulubione miejsce pracy
  • atmosferę wsparcia i życzliwość
  • wysokie standardy etyczne
  • szkolenia odpowiadające potrzebom rozwojowym
  • benefity (prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, pakiet sportowy wraz ze świadczeniami na działalność kulturalno-oświatową, programy prozdrowotne, treningi sportowe, akcje profilaktyczne).