Zespół HRK Financial Markets specjalizuje się w rekrutacji specjalistów i menedżerów na potrzeby banków, firm ubezpieczeniowych, domów maklerskich i towarzystw funduszy inwestycyjnych. Wieloletnie doświadczenie konsultantów HRK pozwala skutecznie spełniać potrzeby zarówno Pracodawców, jak i Kandydatów. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Biegle posługujesz się językiem angielskim?

Masz doświadczenie w negocjacji i analizie umów bądź chcesz się rozwijać w tym kierunku?

Lubisz pracę w międzynarodowym środowisku?

Aplikuj!

Dla naszego Klienta, globalnej instytucji finasowej, poszukujemy osób na stanowisko: 

(Starszy) Specjalista ds. Instrumentów Pochodnych
województwo: pomorskie

Zadania:

  • Współpraca z wewnętrznymi departamentami (w tym z handlowymi, sprzedażowymi, kredytowymi, skarbowymi, podatkowymi, prawnymi);
  • Kontakt z klientami w zakresie umów, których jesteśmy opiekunami;
  • Bieżąca analiza rynku i regulacji mających wpływ na prowadzone procesy;
  • Przeglądanie, opracowywanie i negocjowanie dokumentacji dla OTC;
  • Przegląd dokumentów konstytucyjnych, zabezpieczeń i opinii dotyczących zdolności dla różnych typów podmiotów prawnych, a także pomoc w opracowywaniu dodatkowych przepisów dostosowanych do konkretnych jurysdykcji i podmiotów.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Prawo, Studia Europejskie, Finanse, Ekonomia, Zarządzanie w Biznesie);
  • Biegła znajomość języka angielskiego;
  • Znajomość innych języków obcych (francuski, niemiecki, hiszpański) będzie dodatkowym atutem;
  • Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku;
  • Zdolność do pracy wielozadaniowej, koncentracja na szczegółach;
  • Umiejętność analizowania dokumentacji;
  • Umiejętność zarządzania czasem;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia;
  • Bogaty pakiet benefitów;
  • Wspaniałą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
  • Szerokie możliwości rozwoju.

Jeśli jesteś zainteresowana/y powyższą ofertą kliknij Aplikuj. Jest to równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych i wprowadzeniem ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922), a także z przyjęciem do wiadomości, że przysługuje Ci prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.

 

Aplikuj