Zespół HRK Financial Markets specjalizuje się w rekrutacji specjalistów i menedżerów na potrzeby banków, firm ubezpieczeniowych, domów maklerskich i towarzystw funduszy inwestycyjnych. Wieloletnie doświadczenie konsultantów HRK pozwala skutecznie spełniać potrzeby zarówno Pracodawców, jak i Kandydatów. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.
Biegle posługujesz się językiem angielskim?
Masz doświadczenie w negocjacji i analizie umów bądź chcesz się rozwijać w tym kierunku?
Lubisz pracę w międzynarodowym środowisku?
Aplikuj!
Dla naszego Klienta, globalnej instytucji finasowej, poszukujemy osób na stanowisko:
(Starszy) Specjalista ds. Instrumentów Pochodnych
województwo: pomorskie
Zadania:
-
Współpraca z wewnętrznymi departamentami (w tym z handlowymi, sprzedażowymi, kredytowymi, skarbowymi, podatkowymi, prawnymi);
-
Kontakt z klientami w zakresie umów, których jesteśmy opiekunami;
-
Bieżąca analiza rynku i regulacji mających wpływ na prowadzone procesy;
-
Przeglądanie, opracowywanie i negocjowanie dokumentacji dla OTC;
-
Przegląd dokumentów konstytucyjnych, zabezpieczeń i opinii dotyczących zdolności dla różnych typów podmiotów prawnych, a także pomoc w opracowywaniu dodatkowych przepisów dostosowanych do konkretnych jurysdykcji i podmiotów.
Wymagania:
-
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Prawo, Studia Europejskie, Finanse, Ekonomia, Zarządzanie w Biznesie);
-
Biegła znajomość języka angielskiego;
-
Znajomość innych języków obcych (francuski, niemiecki, hiszpański) będzie dodatkowym atutem;
-
Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku;
-
Zdolność do pracy wielozadaniowej, koncentracja na szczegółach;
-
Umiejętność analizowania dokumentacji;
-
Umiejętność zarządzania czasem;
-
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
-
Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta.
Oferujemy:
-
Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia;
-
Bogaty pakiet benefitów;
-
Wspaniałą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
-
Szerokie możliwości rozwoju.
Jeśli jesteś zainteresowana/y powyższą ofertą kliknij Aplikuj. Jest to równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych i wprowadzeniem ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922), a także z przyjęciem do wiadomości, że przysługuje Ci prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.
Aplikuj
|