HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji ? od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.
W imieniu renomowanej globalnej organizacji poszukujemy profesjonalnych i doświadczonych osób na stanowisko:
Team Assistant
(ścisłe centrum Warszawy)
Zadania:
-
Obsługa kilkuosobowego zespołu
-
Zarządzanie kalendarzem spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
-
Obsługa wyjazdów służbowych i spotkań z klientami
-
Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
-
Sporządzanie dokumentów, prezentacji i raportów
-
Rozliczenia czasu pracy, delegacji, zaliczek, etc.
Wymagania:
-
Co najmniej 2-letnie doświadczenie w profesjonalnym środowisku zawodowym
-
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
-
Dobra znajomość aplikacji MS Office
-
Doskonała organizacja, planowanie i umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
-
Wysoka kultura osobista, samodzielność i komunikatywność
-
Wykształcenie wyższe
Firma oferuje:
-
Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie
-
Konkurencyjne wynagrodzenie
-
Pakiet atrakcyjnych benefitów
-
Możliwości rozowju zawodowego
Jeśli jesteś zainteresowana/y powyższą ofertą kliknij Aplikuj. Jest to równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych i wprowadzeniem ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.), a także z przyjęciem do wiadomości, że przysługuje Ci prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.
Aplikuj
|