HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji ? od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.
Dla naszego klienta, lidera w branży FMCG - producenta kosmetyków, poszukujemy:
Key Account Manager / Senior Key Account Manager
województwo: mazowieckie
Opis stanowiska:
-
Realizacja celów i rozwój sprzedaży w jednym z obszarów kanału nowoczesnego (sieci handlowe, hiper i supermarkety, sieci dyskontowe),
-
Aktywna współpraca przy tworzeniu strategii sprzedażowej firmy,
-
Przygotowywanie planów sprzedażowych dla poszczególnych klientów, prezentacji, ustalanie warunków sprzedażowych i trade-marketingowych
-
Współpraca przy planowaniu i realizacji akcji promocyjnych dla klientów,
-
Prowadzenie samodzielnych negocjacji z powierzonymi klientami,
-
Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
-
Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu,
-
Egzekucja warunków kontraktowych w poszczególnych obszarach w stosunku do obsługiwanych klientów,
-
Przygotowywanie raportów związanych z realizacją budżetu sprzedażowego oraz z wynikami sprzedaży,
-
Aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu oraz firmy (zwłaszcza z działem marketingu i trade-marketingu).
Od kandydatów oczekujemy:
-
2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w branży FMCG (w tym niezbędnego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu negocjacji z klientami),
-
Doświadczenia we współpracy z sieciami handlowymi, mile widziane z Rossman,
-
Bardzo dobrych umiejętności prezentacyjnych i negocjacyjnych,
-
Umiejętności analitycznych tak przy ocenie sytuacji rynkowej, jak planowaniu strategii sprzedażowych,
-
Umiejętności pracy w zespole,
-
Dyspozycyjności oraz gotowości do częstych podróży służbowych,
-
Odpowiedzialności za cele i ich realizację,
-
Wykształcenia wyższego,
-
Znajomości języka angielskiego.
Oferujemy:
-
Samodzielną pełną wyzwań pracę,
-
Atrakcyjny i motywujący system wynagrodzeń,
-
Niezbędne narzędzia pracy,
-
Pakiet medyczny.
Jeśli jesteś zainteresowana/y powyższą ofertą kliknij Aplikuj. Jest to równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych i wprowadzeniem ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922), a także z przyjęciem do wiadomości, że przysługuje Ci prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.
Aplikuj
|